Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria SOIB despeses Seguretat Social alumnes PNL 2024-2025

Finançar les despeses de cotització i gestió per a la inclusió en la Seguretat Social dels alumnes que duen a terme pràctiques formatives no laborals en les convocatòries de formació professional per a l'ocupació finançada pel SOIB, per al període 2024-2025.

Les despeses que són objecte de finançament són:

· Els costos derivats de les cotitzacions a la Seguretat Social dels alumnes en pràctiques que són el 5 % de la quota per contingències comunes (el 95% de la quota de cotització per contingències comunes està bonificada per l'Estat) més el 100 % de la quota per contingències professionals.

· Els costos derivats de la gestió administrativa amb la Seguretat Social dels alumnes en pràctiques.

Código SIA

3136317

Personas destinatarias

Es poden beneficiar dels ajuts:

1. Les entitats de formació que mitjançant un acord o un conveni amb les empreses en les quals es duen a terme les pràctiques formatives no laborals, hagin assumit el compliment de les obligacions per la inclusió en la Seguretat Social dels alumnes en pràctiques d'acord amb la Disposició addicional cinquantena segona del Reial decret legislatiu 8/2015 del text refós de la llei general de la Seguretat Social

2. Les entitats de formació si els alumnes realitzen pràctiques formatives no laborals en centres de treball o empreses de la seva propietat.

No se'n poden beneficiar les entitats en les quals es doni alguna de les circumstàncies relacionades en els articles 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, en l'article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de setembre, i en l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes, i les que es determinen a la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

Plazo máximo para la resolución y notificación

3 mesos comptadors des de la publicació de la convocatòria al BOIB

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

La sol·licitud s'ha de generar a l'aplicació de gestió ESOIB.

Documentación a presentar

A més de la sol·licitud s'ha de presentar la documentació següent segons els models del SOIB que es troben a ESOIB:

1.Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a la concessió de la subvenció, amb indicació del nombre i identificació (nom i DNI) dels alumnes que han dut a terme les pràctiques formatives, numero d'acció formativa i les dates i el lloc en les quals s'han dut a terme.

2.Una memòria econòmica justificativa, que ha de contenir els aspectes següents:

· Declaració del beneficiari del nombre total de dies que el conjunt d'alumnes ha duit a terme les pràctiques formatives.

· Document de liquidació de les quotes calculada per la Tresoreria General de la Seguretat Social dels alumnes dels quals es sol·licita l'ajut.

· Quantia de la subvenció calculada sobre la la base de les activitats quantificades en la memòria d'actuació i els mòdul prevists en la convocatòria.

· Declaració del beneficiari de no haver rebut cap altre ingrés o subvenció que financi l'activitat subvencionada.

Plazo máximo

1. El termini de presentació de sol·licituds constarà de dos períodes:

- un primer període, des de l'endemà de la publicació de la convocatòria fins al 29 de novembre de 2024.

- un segon període, des de l'1 de gener de 2025 fins al 30 de maig de 2025.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

(ggelabert@soib.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar